یکی از مهم ترین البسه ای که توسط بانوان خریداری می شود و انتخاب اصولی آن بسیار مهم می باشد مانتو است. مانتو لباس یا روپوشی است که بر روی لباس های دیگر پوشیده می شود و عموماً در بیرون از منازل استفاده می گردد. در کشور ما مانتو در مداراس، ادارات، محیط های فرهنگی و تجاری، و اماکن مذهبی به عنوان نوعی پوشش رسمی پذیرفته شده است. مانتوها در طرح ها و رنگ های گوناگون و با پارچه های مختلفی تولید می گردند و به تناسب نوع طرح و رنگ هر یک برای مکان خاصی کاربرد دارند. به واسطه رسمی بودن و متداول بودن این پوشش برای بانوان در ایران، تولید کننده مانتو هم در کشور ما بسیار زیاد است و کارگاه های تولیدی متعددی به تولید و دوخت این نوع لباس مشغول هستند. تولیدی مانتو تهران و شهرهای دیگر انواع و اقسام این پوشش را در کیفیت های متنوع تولید و به بازار ارائه می دهند.

تولید کننده مانتو | عرضه آن در بازار های داخلی

بورس مانتو اداری در مشهد

بورس مانتو اداری در مشهدمشهد از شهرهای بزرگی است که بواسطه وجود مراکز آموزشی، ادارات و اماکن مذهبی پوشش مانتو در آن بسیار متداول است و همچنین مراکز تجاری فراوانی دارد که این نوع لباس را برای فروش عرضه می کنند. تولیدی مانتو اداری در مشهد اقدام به تولید مانتوهایی رسمی و دارای کیفیت و ماندگاری بالا می نمایند. برای خرید انواع مانتوهای اداری و رسمی در مشهد با سایت فروشگاهی ما همراه باشید.

قیمت انواع مانتو در تهران

قیمت انواع مانتو در تهرانقیمت انواع مانتو با توجه به نوع و جنس پارچه، طرح، رنگ و بالاخره نوع دوخت اصولی متفاوت می باشد. تولیدی مانتو ارزان در تهران با دوخت مانتوهایی با کیفیت و مرغوب، کالاهایی ماندگار و زیبا را در دستور کار قرار داده است. برای استعلام قیمت انواع مانتو در تهران با کارشناسان فروش ما ارتباط حاصل نمایید. 

تولید انواع مانتو در شیراز

تولید انواع مانتو در شیرازشیراز شهری توریستی است که هر ساله بازدیدکنندگان زیادی دارد و بواسطه قدمت هنر در آن انواع پوشش های بومی و ایرانی در آن تولید می گردد. تولیدی مانتو سنتی در این شهر، مانتوهایی با نقوش اسلیمی و طرح های زیبا مانند طرح کاشی که نماد هنر سرزمین ماست را برای فروش و ارائه عرضه میدارد. انواع مانتوهای رسمی و اداری و همچنین مانتوهای غیررسمی در تولیدی های این شهر تولید می گردد. 

راهنمای خرید مانتو

راهنمای خرید مانتوبرای خرید مانتو باید به موارد متعددی توجه نمود تا کالای مناسب را انتخاب کرد. از جمله اینکه:

  1. باید توجه نمود که پارچه ای که مانتو با آن دوخته شده دارای الیاف مناسب باشد تا علاوه بر ماندگاری، در زمان های طولانی موجب ایجاد ناراحتی نگردد.
  2. دوخت مانتو باید اصولی و با ظرافت کاری باشد.
  3. رنگ های مناسب هر فصل در هنگام خرید باید مورد توجه قرار گیرد و برای فصول گرم سال با توجه به آب و هوای گرم و خشک کشور ما از مانتوهایی با رنگ های روشن استفاده شود.
  4.  طرح ها و نقوش مانتو اصیل و با ظرافت باشد و  نمایانگر هنر اصیل ایرانی باشد. بهتر است از مانتوهایی با طرح ها و نوشته های خارجی که هیچ معنا و مفهومی در فرهنگ نجیب ما ندارند پرهیز شوند. 
  5. در انتخاب مانتو باید به کارکرد آن توجه شود. بهتر است برای مکان های اداری و فرهنگی از مانتوهایی رسمی استفاده شود و برای مکان های غیر رسمی از مانتوهایی با رنگ های شاد و نقوش زیبا انتخاب شود.
  6. در کنار همه این موارد باید به فراخور کیفیت کار، قیمت مانتو مناسب باشد. صرفاً خارجی بودن یک برند این قابلیت را در هیچ البسه ای ایجاد نمی کند تا به قیمت های گزافی فروخته شوند. 

پخش عمده مانتو در تهران

پخش عمده مانتو در تهرانفروشندگان و صاحبان فروشگاه های البسه می توانند برای خرید عمده انواع مانتوهای با کیفیت تولید داخل با راه های ارتباطی ما تماس حاصل نمایند. بازار اینترنتی پیش رو پخش عمده انواع مانتو در تهران را برای رفاه حال عزیزان مصرف کننده در دستور کار قرار داده است. 

بزرگترین تولید کننده مانتو در تهران

بزرگترین تولید کننده مانتو در تهرانتولید کنندگان بسیاری در تهران با توجه به پر تقاضا بودن پوشش مانتو و راحتی آن، مانتوهای زیبا و با کیفیتی را تولید می نمایند. از جمله این مراکز تولیدی مانتو تیام و تولیدی مانتو پارس هستند که با به کارگیری نیروهایی زبده و متخصص در زمینه دوخت و طراحی و همچنین استفاده از پارچه هایی با کیفیت محصولاتی مرغوب با قیمتی مناسب را روانه بازار می نمایند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *