پارچه هم بشه یکی از اصلی ترین ارکان صنعت مد بوده است .کرپ در واقع به گروهی از پارچه ها اطلاق میشود که از جنس ابریشم ، ریون  ، استات ، پشم ، پنبه ، الیاف مصنوعی و یا مخلوطی از الیاف تولید میشود و از خصوصیات این پارچه چین جزئی یا دردانه شدن سطح پارچه و نرمی پارچه و کمی براقی پارچه است .  پارچه کرپ باربی یکی از با کیفیت ترین پارچه های موجود در بازار است این کار تولید میشود اندونزی است و از مواد نو و دسته اول تهیه میشود به همین دلیل پارچه مذکور در طول زمان به هیچ وجه برو نمیشود و بسیار خوش ایست است . این پارچه بیشتر برای دوخت مانتو و شلوار به کار میرود و فرم مناسبی برای دوخت این قبیل پوشاک را دارد.

بته قیمت پارچه کرپ باربی فرانسه مقداری بیشتر از قیمت پارچه کرپ اندونزی است .

قیمت پارچه کرپ باربی | لیست قیمت انواع پارچه در بازار

عمده فروشی پارچه کرپ باربی

عمده فروشی پارچه کرپ باربی خرید پارچه ی کرپ باربی بصورت عمده بسیار مقرون به صرفه تر است و فروشندگان و خیاط ها با خرید اینگونه پا چه ها به صورت عمده و سود حاصل از فروش آنها پول خوبی بدست می آورند فروش پارچه ها اغلب به صورت طاقه ای و انجام میگردد.

رنگ بندی پارچه کرپ باربی طیف گسترده ای دارد و در اغلب رنگ ها با تناژ های متفاوت به صورت عمده و خرده به بازار عرضه میشوند .

لیست قیمت انواع پارچه

لیست قیمت انواع پارچه قیمت انواع پارچه بسیار متنوع است که ما در اینجا به چند نوع آن اشاره میکنیم :

  • کرپ کش : این نوع پارچه در بین مصرف کنندگان طرفدار زیادی دارد و مسئله جالب توجه قیمت این نوع پارچه این است که قیمت پارچه کرپ کشی بر اساس رنگ بندی تغییر میکند ، رنگ مشکی این پارچه اغلب ده درصد ارزان تر از انواع رنگ بندی آن است چرا که تجار پارچه رنگ مشکی این پارچه را به وفور به بازار وارد میکنند .
  • کرپ کنزو : یکی از انواع کرپ است که کیفیت و هواداران بسیاری دارد این پارچه مناسب دوخت انواع لباس های رسمی مانند فرم ها و حتی لباس مجلسی است ، قیمت پارچه کرپ کنزو از هفتاد تا صد تومان متغییر است .

مشاوره خرید پارچه کرپ

مشاوره خرید پارچه کرپ پارچه های کرپ انواع مختلفی دارند و هر کدام برای دوخت و طراحی‌های خاص از لباس ها به کار میرود برای مثال پارچه کرپ باربی بیشتر مناسب دوخت انواع مانتو و شلوار است اما از پارچه ارزان کرپ کش اغلب برای لباس مجلسی استفاده میشود یا پارچه کرپ باربی طرح دار بیشتر برای دوخت انواع پیراهن مخصوصا برای کودکان استفاده میشود .

قیمت خرید پارچه کرپ باربی

قیمت خرید پارچه کرپ باربیقیمت پارچه کرپ باربی با توجه به کارخانه تولید کننده و همچنین جنس مواد تولیدی ان  و همچنین نوسانات بازار متفاوت است ولی میانگین قیمتی که برای این محصول میتوان در نظر گرفت چیزی میان هشتاد الی صد و بیست هزارتومان است.

جدیدترین طرح پارچه کرپ باربی در بازار های ایران

جدیدترین طرح پارچه کرپ باربی در بازار های ایراندر این قسمت به چند نوع از جدیدترین کرپ های موجود در بازار اشاره میکنیم :

  • کرپ اسکاچی :  پارچه کرپ اسکاچی دارای کش است . این پارچه از نخ کره ای تولید شده و بافت ایران است و در رنگ بندی های متنوع ارائه میشود .
  • کرپ غواصی : این پارچه یکی از بهترین نوع پارچه برای مصارفی مانند دوخت کوسن، رومیزی، لباس و مانتو می‌باشد. این پارچه دارای خاصیت کشسانی بسیار زیادی است.
  • کرپ فلورانس : این پارچه جنس نرمی دارد و داری بافت محکمی است و همچنین این پارچه دارای بافت پلی استر است و به همین دلیل ضد چروک نیز میباشد .
  • کرپ دیور
  • کرپ نخی و پشمی
  • و..

نمایندگی پخش طرح های مختلف پارچه در کشور

نمایندگی پخش طرح های مختلف پارچه در کشورمهم ترین اصل در تولید موفق ، داشتن مواد اولیه با کیفیت و قیمت مناسب است ، تا در نهایت فروش آسان تر و بهتر و با کیفیت تر صورت پذیرد . پارچه بنگال های کرپ در انواع و اقسام مدل ها و رنگ ها در امامزاده فروشی های کشور موجود است و یکی از پر کاربرد ترین و محبوب ترین پارچه ها در دنیاست به همین جهت دسترسی آسان به این پارچه ها بسیار آسان و راحت است .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *