فروش عمده انواع لایی پرکاربرد در خیاطی

گروه بازرگانی رمضانی بزرگترین تأمین کننده لوازم پرکاربرد خیاطی جهت تأمین نیاز کامل مشتریان گرامی انواع لایی پر مصرف در بازار ایران را در فهرست فروش خود جای داده و با قیمت فوق العاده مناسب در اخیار عزیزان قرار میدهد.

فروش عمده انواع لایی پرکاربرد در خیاطی

انواع لایی پر کاربرد خیاطی جهت فروش عمده

با توجه به نیاز کارخانجات، تولیدیها و کارگاه های خیاطی انواع مختلفی از لایی ها در بازار عرضه میشود و مشتریان با توجه به نیازشان که بسته به نوع دوخت خاص و نوع پارچه آنها متفاوت است میبایست در انتخاب لایی با ضخامت و جنس متناسب دقت بیشتری داشته باشند.

فروش عمده انواع لایی پرکاربرد در خیاطی

در زیر به برخی از انواع لایی پر کاربرد اشاره میکنیم:

  • لایی مویی :
    لایی مویی که به لایی سوزنی نیز شناخته میشود از مواد اولیه پشمی تشکیل میشود که بیشتر به صورت دوختنی مورد استفاده قرار میگیرد که به نوع ساده معروف است. البته نوع چسبدار آن هم در بازار عرضه میشود. بیشترین مورد مصرف این نوع لایی برای کت و پالتوی مردانه میباشد.
  • لایی پارچه ارگانزا:
    لایی پارچه ارگانزا در واقع همان پارچه ی ارگانزا میباشد. معمولأ جهت دوخت و استحکام بخشیدن به لباسهای خیلی ظریف با پارچه هایی نظیر حریر و تور و… که شناخته شده ترین آنها لباس عروس میباشد کاربرد دارد.
    نکته مهمی که حائز اهمیت است لایی میبایست در لباس همرنگ پارچه اصلی باشد.
  • لایی چسب:
    از ساده ترین انواع لایی میتوان به این نوع اشاره کرد که به راحتی و در کمترین زمان ممکن روی پارچه حریر قرار می گیرد و با یکبار اتو زدن مچسبد.
    نکته ای که لازم است دقت شود می بایست ضخامت لایی مورد استفاده بر اساس جنس پارچه انتخاب گردد.
فروش عمده انواع لایی پرکاربرد در خیاطی

انواع لایی چسب جهت فروش عمده

  1. لایی چسب دورو یا زانفیکس:
    یکی از پرکاربردترین انواع چسب می باشد که به دلیل دو طرفه بودن چسب آن بیشترین مورد مصرف آن در لبه های دامن، آستین، پایین دامن و مانتو، سجاف، یقه، مچ و … می باشد که با توجه به نوع عرض دار یا نواری باریک مورد مصرف قرار میگیرد.
    لازم به ذکر است که نوع جدیدی از این نوع چسب نیز وجود دارد که مورد استقبال هم قرار گرفته و به صورت پودری میباشد. فقط کافی است که پودر مورد نظر را بین لایی قرار دهیم و بعد اتو کنیم تا به خوبی بچسبد.
  2. لایی چسب دورو یا زانفیکس:
    این نوع لایی همان طور که از اسمش پیداست از جنس پارچه می باشد و تار و پود دارد و چون راه ان در راستای پارچه است به هیچ عنوان کش نمی آید.
    لایی چسب پارچه ای بیشتر در مواردی مورد مصرف قرار میگیرد که جنس انها مانند پارچه ابریشم لطیف باشد. تنها نکته ای که لازم به زکر است هنگام استفاده از لایی چسب پارچه ای حتمأ باید قبل از برش لایی آبرفت آن را بگیریم تا بعد از اتمام کار و شستشوی اولیه لباس دچار جمع شدگی و چین خوردگی نشود.
  3. لایی چسب کاغذی:
    مزیت این نوع لایی نسبت به لایی چسب پارچه ای اینست که آب نمیرود و بیشترین کاربرد آن برای پارچه هایی با ضخامت متوسط است.
    نوع ضخیم آن که به لایی زنجان معروف است بیشتر برای نوار کمر دامن و پارچه های ضخیم استفاده میشود. لایی زنجان بیشتر مناسب پارچه کتان، ترگال کجراه، نخی و… هستند.
    معمولأ عرض طاقه این نوع لایی ۹۰ سانتیمتر می باشد.
فروش عمده انواع لایی پرکاربرد در خیاطی

قیمت انواع لایی ارائه شده توسط گروه بازرگانی رمضانی

فروش انواع لایی  از جمله انواع لایی چسب، ارگانزا، مویی و … با مناسب ترین قیمت، کیفیت بالا و برندهای مختلف در گروه بازرگانی رمضانی با تحویل سفارش در کمترین زمان امکان پذیر است.

جهت دریافت لیست قیمتهای به روز با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *