با خوردن برنج کامفیروز بردیا از پیری خود جلوگیری کنید

در چین باستان برای بهبود سختی سیمان برنج کامفیروز بردیا را به سیمان اضافه می کردند. این روش در زمان ساخت دیوار بزرگ چین مورد استفاده قرار گرفت.

برای پایان دادن به موضوع، اجازه دهید آنچه را که امروز آموخته‌ایم تجدید نظر کنیم. ما بینش هایی در مورد چیستی برنج و چگونگی پیدایش آن به دست آورده ایم.

شاید بخش مربوط به سلامتی آن برخی از شما را متقاعد کرد که آن را به عنوان بخشی از رژیم غذایی معمول خود امتحان کنید.

من مطمئناً امیدوارم که قسمت مربوط به کاربردهای غیرمعمول برنج به شما چیزی برای فکر کردن و شاید امتحان کردن در خانه به شما داده باشد.

جای تعجب است که چقدر می توان در مورد چنین محصول ساده ای یاد گرفت. برنج ممکن است یک دانه فروتن باشد، اما اهمیت آن برای جهان را نمی توان نادیده گرفت.

شاید شهرت و نفیس شراب یا شکلات را نداشته باشد. با این حال، جهان بدون آن کالاها زنده می ماند. بدون برنج این اتفاق نمی افتد. امیدوارم امروز از گزارش من لذت برده باشید و مطالب مفیدی برای خودتان یاد گرفته باشید.

از آنجایی که دانه ها کوچک و سخت هستند، می توان از آنها به عنوان یک ماده ساینده برای تمیز کردن سطوح، ابزار و شیشه استفاده کرد. علاوه بر حفظ رطوبت از وسایل الکترونیکی، در جلوگیری از زنگ زدگی ابزارها نیز خوب است.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را در جعبه ابزار پر از دانه های برنج نگه دارید. برنج حتی به صنعت ساخت و ساز راه پیدا کرد.

اعتقاد بر این است که او بنیانگذار سیستم کشاورزی چین است. در حدود 3000 سال قبل از میلاد، برنج شاهد گسترش زیادی در سراسر آسیا بود.