کاشی سرامیک غفرانی انتخابی عالی هستند، زیرا بافتی را ایجاد می‌کنند، ضد لغزش هستند، تمیز کردن و نگهداری آن آسان است.

روند آشپزخانه اوپن و میز میز، آشپزخانه را به بهترین منطقه تبدیل کرده است کاشی‌های پشتی آشپزخانه اخیراً آزمایش‌های زیادی را تجربه کرده‌اند و این منطقه‌ای است که می‌توانید جسورانه قدم بردارید! مواردی که باید در نظر داشته باشید این است که محصولاتی را انتخاب کنید که ضد خش و تمیز کردن راحت باشند.

بهترین گزینه برای این قسمت، کاشی سرامیکی پرسلانی است، زیرا به دلیل سازگاری آسان، کمترین تمایل به لک شدن و سهولت تمیز کردن آن است شیشه و سنگ طبیعی بهترین انتخاب های بعدی هستند.

آنها مکان را برای مدت طولانی تری جدید نگاه می کنند آزمایش‌های گسترده‌ای وجود دارد که می‌توان در اینجا انجام داد، با برنامه‌های نوآورانه برای مناطق نشسته در فضای باز، تراس در فضای باز، نزدیک پارکینگ‌ها، بالکن‌ها، راهروها و مناطق استخر.

کاشی

شما می توانید ترکیب و مطابقت دهید و اجازه دهید آب خلاق شما جاری شود، از الگوها گرفته تا هندسه و هنر، این دنیای زیبایی برای کاوش است!

کاشی ها برای پیاده روها و فضای باز بسیار توصیه می شود آنها در مسیرهای پیاده روی خارجی استفاده می شوند.

آنها در برابر حرارت مقاوم هستند و با مواد اولیه مرغوب برای استفاده طولانی مدت ساخته شده اند کاشی‌ها در مسیرهای پیاده‌روی به دلیل خاصیت ضد لغزش‌شان بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کاشی چینی شکلی متراکم تر و قوی تر از سرامیک است و برای کاربردهای پاسیو خوب است فقط به یاد داشته باشید که کاشی هایی را انتخاب کنید که دارای سطح بافتی هستند، بدون براقیت زیاد تا مطمئن شوید که در هنگام خیس شدن، لغزنده نمی شوند.

کاشی‌های معدنی نیز انتخاب خوبی هستند زیرا استحکام و عملکرد بسیار خوبی دارند و همچنین مواد سنگ‌فرش را نیز ارائه می‌کنند.

آنها در رنگ های محدود عرضه می شوند اما ظاهر مدیترانه ای را ارائه می دهند که دیدن آن زیبا است آنها در برابر آب مقاوم هستند اما به راحتی لکه می شوند.

تخته سنگ همچنین به دلیل دوام، استحکام و ظرفیت های مقاوم در برابر آب برای خارج از منزل ترجیح داده می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *