مقاومت نوری کاشی سرامیک کف تضمین می کند که ظروف بهداشتی سرامیکی پژمرده یا قدیمی نمی شوند، در حالی که فرآیند لعاب دادن سطوح صاف و آسان برای تمیز کردن و ویژگی های بهداشتی بهینه را ارائه می دهد.

لوله‌های سفالی شیشه‌ای، بخش مهمی از زیرساخت‌های شهری، فاضلاب را به طور ایمن و موثر از ساختمان‌ها و جاده‌ها دور کرده و به تصفیه خانه‌ها منتقل می‌کنند.

مواد خام مورد استفاده در تولید لوله سفالی یک منبع کاملا طبیعی و بی اثر است و در ذخایر تقریبا نامحدود موجود است.

خاک رس منجمد شده حتی زمانی که در معرض دماهای شدید یا حمله شیمیایی قرار می گیرد بی اثر می ماند و زمانی که در نهایت از خدمت خارج می شود، کاملاً قابل بازیافت است.

کاشی

در حال حاضر تا 40 درصد از مواد خام مورد استفاده در تولید لوله های سفالی منجمد شده می تواند از محصولات رسی بازیافت شده باشد.

مورد علاقه معماران و طراحان داخلی، دستشویی های سرامیکی، توالت ها، قیمت ها و سینی های دوش در خانه ها و ساختمان ها در سراسر جهان یافت می شوند.

طرح‌های نوآورانه روزافزون در بخش لوازم بهداشتی به این معنی است که سرامیک‌ها می‌توانند طیف وسیعی از محصولات را ارائه دهند که تقریباً هر نوع کاربرد درخواستی بازار را پوشش می‌دهد.

سرویس بهداشتی سرامیکی سهم بسزایی در کاهش بیماری ها به طور کلی و کاهش چشمگیر مصرف آب لوازم خانگی داشته است.

خاک رس منبسط شده یک سنگدانه سبک با کیفیت بالا، کارآمد و بادوام است که برای طیف وسیعی از کاربردها در بخش ساخت و ساز مناسب است.

خاک رس منبسط شده دانه هایی با اندازه های مختلف است که هر کدام دارای پوسته سرامیکی سختی است که هسته لانه زنبوری را احاطه کرده است.

این یک مصالح ساختمانی پایدار است که دارای ویژگی هایی است که عملکرد اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی یک ساختمان یا زیرساخت را در طول عمر آن بهبود می بخشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *