با خوردن هل سبز در بازار عادت ناخن جویدن را ترک کنید

علاوه بر مزایای سلامتی ذکر شده هل سبز در بازار ممکن است از جهات دیگری نیز برای سلامتی شما مفید باشد هل به طور کلی برای اکثر مردم بی خطر است.

رایج ترین روش استفاده از هل در پخت و پز یا پخت است این بسیار همه کاره است و اغلب به کاری و خورش های هندی و همچنین شیرینی های زنجبیلی، نان و سایر محصولات پخته شده اضافه می شود.

استفاده از مکمل‌ها، عصاره‌ها و اسانس‌های هل احتمالاً با توجه به نتایج امیدوارکننده تحقیقات در مورد کاربردهای دارویی آن رایج‌تر می‌شود.

با این حال، در حال حاضر دوز توصیه شده برای این ادویه وجود ندارد زیرا بیشتر مطالعات روی حیوانات انجام شده است استفاده از مکمل ها باید توسط یک متخصص بهداشت کنترل شود.

هل

علاوه بر این، مکمل های هل ممکن است برای کودکان و زنان باردار یا شیرده مناسب نباشد اکثر مکمل ها 500 میلی گرم پودر یا عصاره هل را یک یا دو بار در روز توصیه می کنند.

FDA مکمل‌ها را تنظیم نمی‌کند، بنابراین اگر تشویق به امتحان مکمل‌های هل توسط یک ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی شده‌اید، حتماً مارک‌هایی را انتخاب کنید که توسط شخص ثالث آزمایش شده‌اند.

اگر علاقه مند به امتحان هل هستید، به یاد داشته باشید که افزودن ادویه به غذاهایتان ممکن است مطمئن ترین راه باشد.
هل یک داروی باستانی است که ممکن است خواص دارویی زیادی داشته باشد.

ممکن است فشار خون را کاهش دهد، تنفس را بهبود بخشد و به کاهش وزن کمک کند علاوه بر این، مطالعات حیوانی و آزمایشگاهی نشان می‌دهد که هل ممکن است به مبارزه با تومورها، بهبود اضطراب، مبارزه با باکتری‌ها و محافظت از کبد شما کمک کند، اگرچه شواهد در این موارد کمتر قوی است.

با این حال تحقیقات انسانی کمی برای تعدادی از ادعاهای سلامت مرتبط با ادویه وجود دارد مطالعات بیشتری برای نشان دادن اینکه آیا نتایج تحقیقات اولیه در مورد انسان ها اعمال می شود یا خیر، مورد نیاز است.

با این وجود افزودن هل به آشپزی شما ممکن است راهی ایمن و موثر برای بهبود سلامت شما باشد عصاره ها و مکمل های هل نیز ممکن است فوایدی داشته باشند اما باید با احتیاط و زیر نظر پزشک مصرف شوند.