تولیدی مانتو ارزان قیمت 

اگر در ابتدای راه تاسیس یک تولیدی مانتو هستید باید بدانید هدف تان از ایجاد این تولیدی چیست. برای موفقیت در این عرصه از ایتدا نباید صرفاً ملاکتان درآمد زایی باشد و یا عجله ای برای کسب سود داشته باشید. تولیدی مانتو دارای فراز و نشیب های زیادی است و لازمه ی آن پشتکار و بردباری می باشد که این موارد پیش از هر چیز به علاقه و هدف بستگی دارد. برای را اندازی این تولید باید آماده رویایی با مشکلات باشید و حتی به ضرر کردن هم فکر کنید و پس از سنجیدن همه ی جوانب گام اول را بردارید.

مقدمات راه اندارزی یک تولیدی مانتو عبارتند از؛ تهیه مکان، دستگاه ها و لوازم لازم، جذب نیرو و طراح مانتو، تهیه مدل و الگو، بازاریابی و فروش. از دیگر نکات مهم در تولید مانتو، داشتن دانش کافی درباره ی پارچه های مانتویی، بررسی بازار فروش و نحوه ی بازاریابی و کاهش میزان هزینه تولید تا حد امکان می باشد. 

لوازم یک کارگاه تولیدی مانتو:

برای راه اندازی یک تولیدی کوچک حداقل وسایل مورد نیاز از قبیل: میز برش، راسته دوز، زیگزال، چرخ های دکمه مادگی، بخار و … می باشد.

انواع تولیدی مانتو: تولیدی های مانتو به دو دسته ی کلی تقسیم می شوند؛ 

یک دسته از تولیدی ها مُزدی دوز هستند، یعنی زیر مجموعه تولیدی های بزرگ هستند و مدل های آن ها را تولید می کنند، این دسته از تولیدی ها مناسب افذاد کم تجربه در زمینه تولید مانتو و روپوش می باشد، تا تجربه کسب کنند. دسته دوم تولیدی های مانتوی بزگ هستند، که صاحب برند و مشهور در زمینه تولید و توزیع و فروش مانتو می باشند.

تولیدی مانتو ارزان قیمت | فروش ویژه در بازار های داخلی

مراکز فروش مانتو در مشهد

مراکز فروش مانتو در مشهدتولیدی مانتو ارزان عمده

اکشرا در شهر های بزذگی همچون تهران، مشهد و غیره تولیدی های مانتوی در حجم انبوه فعالیت می کنند و تولیدات خود را به سراسر کشور عرضه می دارند. یکی از مراکز فروش مانتو در مشهد می توان به بازار بزرگ فروش مانتو استان خراسان رضوی اشاره کرد که انواع تولیدات خود را مناسب با عرف جامعه و نیاز مشتری در قیمت های نسبتاً مناسب تری در اختیار مشتریان قرار می دهند. 

لیست قیمت انواع مانتو

لیست قیمت انواع مانتودر این جا به اشاره قیمت چند نمونه از انواع بسیار مانتو در بازار بسنده می کنیم: 

کالا قیمت مانتو قیمت 
مانتو ارال مدل G5 گلد استار 155000 تومان مانتو اسپرت زنانه جوتی جینز 89000 تومان 
مانتو اسپرت کرپ – کوتاه 
198000 تومان 
مانتو الیاف طبیعی چتر فیروزه 88000 تومان 
مانتو بافت پاییزه کوتاه 210000 تومان مانتو بلند پرانا مدل 508 285000 تومان 
مانتو بلند مجلسی آیلار کد 2039 249000 تومان مانتو تابستانه مشکی LAFABA 100000 تومان 

فروش عمده مانتو در تهران

فروش عمده مانتو در تهرانتولیدی مانتو تهران به عنوان پایتخت و مرکز امکانات و صنایع و همچنین بازار فروش بالا شناخته شده تر می باشد. علاوه بر با وجود طراحان لباس کاربلد تولیدی های عمده در تهران شاید طرفداران بیشتری در میان صاحبان فروشگاه و بوتیک داران داشته باشد و و دایره سلیقه ی وسیع تری را در بر بگیرد. 

تولیدی مانتو هفت تیر تهران یکی از معروف ترین تولیدی های پایتخت است که مانتو و پالتو های مورد نیاز بازار بسیاری از شهر های کشور را در دست دارد. 

راهنمای خرید انواع مانتو در بازار

راهنمای خرید انواع مانتو در بازارمانتو ارزان در کرج نیز به عنوان یکی دیگر از شهر های صنعتی که انواع تولیدات در کارخانجات متنوع آن تهیه می شود، نیز وجود دارد کرج به عنوان یک شهری مناطق اطراف آن نیز پر از شهرک های صنعتی می باشد، پتانسیل آن را دارد که انواع پالتو و مانتو های شیک و با کیفیت را با قیمت ارزان در بازار فروش آن تهیه نمود. 

فروش ویژه با کیفیت مناسب

فروش ویژه با کیفیت مناسبحتما شما هم با تحفیفات سالانه و جشنواره های فروشگاه های معتبر زنجیره برخورد داشته اید. این فروشگاه اکثر مانتو های با کیفیت و برند های محبوب مصرف کنندگان را به عرضه در می آورند، و همانطور که انتظار می رود مانتو های برند از قیمت نسبتا بالایی برخوردارند. به این منظور جشنواره هایی پایان یا ابتدای هر فصل برگزار می شود به اسم جشنواره های تابستانه، بهاره، زمستانه و پاییزه و حتی جشنواره Black Friday که امروزه در برخی از فروشگاه های کشور ما هم برگزار می شود، این قیمت ها شکسته می شود و فرصت خوبی را برای مشتریان فراهم می کنند.

نمایندگی های فروش مانتو در کشور

نمایندگی های فروش مانتو در کشورنمایندگی های معتبر فروش مانتو در شهر های مختلف این امکان را فراهم می کنند که شما مانتوی مورد نظر خود را به جدید ترین کالکشن ها و مناسب با فصل، در رنگ های مختلف انتخاب نموده و در صورت نا موجود بودن پالتو یا مانتو ی مورد نظر خود را سفارش داده تا از شعبه اصلی برای تا موجود کنند. این نمایندگی ها از بهترین برند های موجود در بازار و بهترین طراحی های مانتو برخوردارند و به فاصله ی زمانی کوتاه اجناس و پوشاک خود را شارژ می کنند، تا بتوانند به صورت مطلوب رضایت مشتری را جلب کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *