صادرات درب ضد سرقت حفاظ دار به کشورهای خارجی ممنوع شد

یک درب ضد سرقت حفاظ دار برای کمک به جلوگیری از ورود غیرمجاز از مزاحمان ساخته شده است همچنین می تواند به مقاومت در برابر نیرو در برابر طوفان و سوء استفاده از آب و هوا کمک کند و می تواند سطح حفاظتی بسیار بالاتری نسبت به یک درب معمولی ارائه دهد.

درب های امنیتی معمولاً در دو نوع اصلی وجود دارند یک نوع درب ضد سرقت است که ظاهری شبیه آهن فرفورژه دارد و دارای صفحه پشتی شیشه ای است.

نوع دوم شبیه یک درب معمولی چوبی یا فایبرگلاس است، اما در واقع از فولاد با اتصالات جانبی محکم ساخته شده است.

یک درب ضد سرقت را می توان برای سطح ایمنی بیشتر اضافه کرد یک درب امنیتی نباید فقط خارجی باشد به عنوان مثال، می توان از آنها برای محافظت از اتاق های وحشت، مسیرهای فرار، زیرزمین ها یا طاق ها استفاده کرد.

جدا از موادی که برای ساخت درب ضد سرقت استفاده می شود دستگاه های زیادی را می توان نصب کرد که به سطح ایمنی آن می افزاید.

درب

اینها می توانند شامل پیچ های بسته، میله ها، آلارم ها و زنجیر درب باشند می توان از یک دری بیننده یا سوراخ چشمی استفاده کرد که یک لنز کوچک است که به کاربر اجازه می دهد فرد طرف مقابل را ببیند.

پیچ های لولا را نیز می توان نصب کرد که پیچ های بلندی هستند که در صورت برداشتن پین های لولا، درب را به داخل فشار نمی دهند.

در یک درب ضد سرقت لولاها معمولاً از دید پنهان هستند، که می تواند ورود به داخل را برای متجاوزان بسیار دشوارتر کند یک صفحه ضربه ای با امنیت بالا نیز ممکن است در نظر گرفته شود، زیرا صفحه ضربه معمولا ضعیف ترین قسمت یک سیستم درب است.

کیفیت قفل هنگام در نظر گرفتن درب برای اهداف امنیتی بسیار مهم است یک قفل خوب ممکن است به اندازه کافی بازدارنده باشد که می تواند باعث شود یک سارق بالقوه هدف دیگری را امتحان کند.

یک قفل بد ساخته شده را می توان به راحتی سوراخ کرد، سوراخ کرد یا چکش کرد در ایالات متحده، موسسه استاندارد ملی آمریکا استانداردهایی را ایجاد کرده است که به طبقه بندی کیفیت قفل ها کمک می کند.