فردی با خوردن توت خشک سفید تبدیل به خون آشام شد

امروزه می توانید این کار را به راحتی با خرید توت خشک سفید ارگانیک از Food To Live انجام دهید. آنها خوشمزه، سالم و کم کالری هستند. از آنجایی که محصول ارگانیک است، می توانید مطمئن باشید که کاملاً عاری از هر گونه آلودگی خطرناک است.

میوه های توت سرشار از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی ضروری هستند. با این حال، این گیاه به دلیل تنوع در کاربردهایش واقعاً خارق العاده است.

اول از همه، برگ توت تنها منبع غذایی طبیعی برای کرم ابریشم است. بنابراین، این درختان عنصر حیاتی صنعت تولید ابریشم هستند.

در زمان های قدیم از پوست درخت توت برای تهیه کاغذ استفاده می شد. برخی از کتاب های ساخته شده با آن هنوز هم وجود دارند.

از برگ توت برای تهیه چای نیز استفاده می شود. برگ ها یک عنصر مهم در طب گیاهی چینی هستند و برخی از تولید کنندگان مکمل های غذایی امروزی از آن در محصولات خود استفاده می کنند.

از میوه های توت برای پخت و پز استفاده می شود یا فقط به همان شکلی که هستند خورده می شوند، چه به صورت خشک و چه تازه. بیش از 15 گونه گیاه توت وجود دارد و طعم هر میوه متفاوت است.

طعم و همچنین رنگ تا حد زیادی تحت تأثیر شیوه های کشت و آب و هوا است. این بدان معنی است که حتی توت های یک گونه نیز بسته به نحوه رشد آنها می توانند میوه های طعم متفاوتی تولید کنند.

توت خشک ارگانیک از Food To Live طعم عالی دارد و می توان از آن برای تهیه تعداد زیادی غذا استفاده کرد. طعم آنها بر خلاف بیشتر توت های خشک ملایم است، بنابراین می توانید آنها را در بسیاری از دستور العمل ها بگنجانید.

توت های خشک ما به طرز دلپذیری شیرین هستند و می توانید با خیساندن آن ها در شراب یا آب لیمو طعم آنها را افزایش دهید.