مردی با گردنبند طبی تن یار باطری سمعک خود را شارژ کرد

معمولاً هنگام پوشیدن گردنبند طبی تن یار حمام کردن به جای دوش گرفتن آسانتر است.

شما می توانید به طور معمول حمام کنید، اما مهم است که یقه گردن را خشک و خارج از آب نگه دارید قرار دادن پوشش پلاستیکی در اطراف یقه ممکن است به خشک نگه داشتن آن کمک کند.

اگر دوش می گیرید، ممکن است استفاده از نازل دوش دستی به کاهش خم شدن و حرکت گردن کمک کند.

شستن روزانه یقه برای جلوگیری از رشد باکتری ها مهم است اگر به باکتری اجازه رشد داده شود، یقه خود را مرتباً تمیز نکنید، می تواند منجر به تحریک پوست شود.

می توانید اکثر یقه های نرم را در سینک با آب گرم و صابون ملایم بشویید و سپس یقه را دراز بکشید تا خشک شود از صابون های تند، مواد شوینده یا سفید کننده استفاده نکنید. اینها ممکن است باعث واکنش پوستی شوند.

می‌توانید یقه‌های سخت را با تعویض لنت‌های کثیف و شستشوی پنل‌های جلویی و پشتی تمیز کنید.

گردنبند

هنگامی که یقه گردن خود را دوباره می‌گذارید، مهم است که به درستی جا بیفتد اگر یقه به اندازه کافی سفت نباشد، می تواند باعث ساییدگی پوست شما شود که می تواند منجر به زخم فشاری و تحریک شود.

برای گردن درد متوسط که به دلیل آسیب ناگهانی ایجاد نمی شود، اغلب توصیه می شود که بیش از یک هفته از یقه گردن استفاده نکنید استفاده طولانی مدت از یقه می تواند باعث سفت شدن و ضعیف شدن عضلات گردن شود.

اگر برای گردن درد شدید یا آسیب ناگهانی از یقه گردن استفاده می کنید، با پزشک خود در مورد مدت زمانی که باید آن را بپوشید صحبت کنید.

یقه گردنی برای حمایت و محافظت از گردن و نخاع استفاده می شود این نوع یقه‌ها معمولاً برای درمان آسیب‌های گردن، جراحی‌های گردن و برخی موارد گردن درد استفاده می‌شوند.

یقه های گردنی در انواع نرم و سخت وجود دارند نوع نرم یقه گردن اغلب برای گردن درد متوسط استفاده می شود، در حالی که یقه سخت معمولاً برای گردن درد شدید، شکستگی ستون فقرات و صدمات استفاده می شود.

اگرچه یقه گردن ممکن است ابزار مفیدی برای درمان کوتاه مدت باشد اما تحقیقات نشان داده است که پوشیدن آن برای مدت طولانی ممکن است منجر به ضعیف شدن و سفت شدن عضلات گردن شود.