پوشیدن بلوز زنانه حریر راز جوانی ملکه الیزابت بود

بلوز زنانه حریر احتمالاً اخیراً به سریع ترین روند رشد بلوز تبدیل شده اند زیرا کارداشیان توسط پاپاراتزی ها در این بلوزها دیده می شود.

این نیز یکی از جسورانه‌ترین روندهای مد است که یک زن می‌تواند انتخاب کند با شفاف بودن پارچه، همه می توانند هیکل او را به نمایش بگذارند انتخاب یک بلوز شفاف با پارچه‌های تیره‌تر یا مات‌تر می‌تواند احساس بیش از حد پوست را از بین ببرد.

در مورد بلوز شفاف فضای ظرافتی وجود دارد، بنابراین بهتر است آن را با ساری بپوشانید که یا از ساتن از پیش دوخته شده یا براده های سنگین ساخته شده است.

عقب بردن موهایتان در یک موی ساده و اضافه کردن یک هدبند، یک جفت ژومکا و احتمالاً یک نوع گردنبند، می تواند این ظاهر را برای یک لباس مدرن و مد روز کامل کند.

بلوز

بلوز کریس کراس در میان بازیگران زن بالیوود به یکی از لوازم اصلی مد تبدیل شده است حتی نام‌های معروفی مانند سونام کاپور و ژاکلین فرناندز این بلوز را به عنوان یک انتخاب روزمره می‌پوشند.

حقیقتاً، هر کسی می تواند این سبک را بسازد. حتی اگر ناحیه سینه بزرگ‌تری دارید و اندکی پرتر هستید.

بهترین قسمت بلوز صلیب این است که با لنگا و ساری و همچنین پرده و دوپاتا عالی به نظر می رسد گوشواره های لوستری و یقه ساده واقعا می توانند عامل شگفت انگیزی را به این لباس اضافه کنند و مطمئن شوند که توجهی که می خواهید دریافت خواهید کرد.

یقه دلبر به عنوان یک روند مد در میان عروس های مشهور محبوب شد و راه خود را به لباس های ساقدوش ها رساند.

این نوع بلوز واقعا شانه های خوشرنگ و گردن بلند و باریکی را نشان می دهد. یکی از ویژگی های این نوع یقه این است که توجه چشم را به ناحیه سینه جلب می کند.

که واقعاً می تواند به برجسته کردن قفسه سینه زنی که ممکن است در آن ناحیه به اندازه کامل نباشد کمک کند.