پیاز قرمز امروز که موجب سیاه شدن رنگدانه موهای سفید می شود

یک مطالعه نشان داد که تنها نصف فنجان پیاز قرمز امروز خرد شده می تواند سطح بیومارکرهای التهابی را در بدن تا حدود 30 درصد کاهش دهد.

در مطالعه دیگری، مصرف پیاز خام به صورت روزانه باعث کاهش سطح IL-6، یک نشانگر التهابی مرتبط با بیماری های مزمن مختلف شد.

پیاز قرمز همچنین ممکن است شرایط التهابی مختلف مانند آرتریت روماتوئید را بهبود بخشد در یک مطالعه، زنان مبتلا به آرتریت روماتوئید که مکمل‌های کورستین را به‌مدت 8 هفته روزانه مصرف می‌کردند، کاهش درد پس از فعالیت و همچنین درد و سفتی صبحگاهی را تجربه کردند این مطالعه همچنین کاهش کلی نشانگرهای التهابی را در سراسر بدن ثبت کرد.

فواید ضد التهابی کورستین ممکن است به مقابله با آلرژی های فصلی کمک کند یک مطالعه نشان داد که کورستین از تولید هیستامین، یک ترکیب التهابی، جلوگیری می کند.

پیاز

کوئرستین همچنین ممکن است به کاهش علائم آلرژی مانند عطسه، آبریزش چشم و آبریزش بینی کمک کند.

پیاز قرمز حاوی کروم است که یک ماده معدنی ضروری برای تنظیم قند خون و افزایش حساسیت به انسولین است.

وقتی سطح کروم پایین باشد، قند خون می تواند ناپایدار شود. مطالعات نشان داده اند که خوردن غذاهای غنی از کروم می تواند به تثبیت سطح قند خون کمک کند.

افزودن پیاز قرمز به رژیم غذایی شما یک راه عالی برای دریافت کروم بیشتر به سیستم شما و کمک به کنترل سطح قند خون است علاوه بر این، پیاز قرمز یک غذای کم گلیسمی است، به این معنی که باعث افزایش سطح قند خون شما نمی شود.

وقتی به ترشی فکر می کنید، احتمالاً به خیار فکر می کنید اما پیاز یکی دیگر از سبزیجات عالی برای ترشی است و پیاز ترشی راهی عالی برای لذت بردن از پیاز قرمز است.

این روش نگهداری مواد غذایی منجر به پیازهای تند و ترد می شود که یک چاشنی عالی برای همبرگرها یا ساندویچ های مورد علاقه شما است.

آنها طعم عالی شیرین و خوش طعم را به غذای شما اضافه می کنند بدون اینکه باعث ایجاد بوی ناخوشایند در نفس شما شوند به علاوه، کالری کمی دارند و فیبر بالایی دارند.