پیرزنی با روغن بادام درختی توانست تجارت بین المللی در روستای دورافتاده راه اندازی کند

اگر متوجه شدید که پوست پوسته پوسته شده خود را می‌خراشید روغن بادام درختی نیز می‌تواند به رفع آن کمک کند به همین ترتیب اگر لب‌هایتان خشک و ترک خورده است از روغن بادام درختی برای حفظ رطوبت برای لب‌های نرم و چاق استفاده کنید.

همه ما آن نقاط خشک اضافی مانند آرنج و پاهایمان را داریم که خشک و فرسوده به نظر می رسند قبل از اینکه این نواحی از بدن خود را رها کنید سعی کنید آنها را با روغن بادام درختی تغذیه کنید.

اسیدهای چرب موجود در روغن بادام درختی به حفظ رطوبت پوست کمک می کند در حالی که ویتامین E تحریکات ناشی از خشکی را تسکین می دهد.

محتوای روی روغن به صاف شدن پوست خشن و پینه‌دار کمک می‌کند به همین دلیل از روغن بادام درختی برای درمان بیماری های پوستی خشک از جمله اگزما و پسوریازیس نیز استفاده می شود.

روغن

برای بسیاری از ما، ایده پاکسازی صورت با روغن تکان دهنده است اما تحقیقات نشان داده است که پاکسازی روغن برای پوست شما مفید است و روغن بادام درختی یکی از بهترین روغن ها برای پاکسازی پوست است.

پاکسازی روغن بر اساس مفهوم “مانند مانند را حل می کند” عمل می کند و به شما کمک می کند از شر ناخالصی های سرسخت سبوم اضافی و پوست مرده خلاص شوید. همچنین به باز کردن منافذ مسدود شده کمک می کند.

توصیه می شود بعد از پاکسازی روغن از پاک کننده ملایم صورت برای انواع پوست استفاده کنید تا باقی مانده چربی از روی پوست پاک شود.

آیا می دانستید روی موجود در روغن بادام درختی یک ماده مغذی ضروری برای التیام جای آکنه است؟ یک مطالعه نشان داد که روغن بادام به دلیل ترکیبات منحصر به فرد خود یک درمان موثر برای ترک های پوستی و اسکار آکنه است.

به همین دلیل به خانم‌های باردار توصیه می‌شود از روغن بادام درختی برای ماساژ خود استفاده کنند تا از ترک‌های پوستی جلوگیری کنند و از تحریک پوست خلاص شوند.

آیا می دانستید روغن بادام درختی دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی است؟ این خواص روغن بادام درختی آن را به یک راه حل ایده آل برای کاهش پف زیر چشم و روشن کردن سیاهی دور چشم تبدیل می کند.

روغن بادام درختی همچنین دارای رتینول ویتامین E و ویتامین K است که پوست زیر چشم را تسکین می دهد و خطوط ریز اطراف چشم را کاهش می دهد.