کاپشن زنانه کوتاه موجب سقوط هواپیمای جنگنده شد

کاپشن زنانه کوتاه لباس های بیرونی هستند که برای لایه بندی و یا گرم نگه داشتن طراحی شده اند ژاکت ها سبک های زیادی دارند که هر کدام ویژگی ها و اهداف متفاوتی دارند.

ژاکت نوعی لباس بیرونی است که برای لایه بندی یا گرم نگه داشتن در هوای سرد استفاده می شود ژاکت ها را می توان از مواد مختلفی مانند پنبه یا پشم تهیه کرد که بر عایق بودن آنها تأثیر می گذارد یا ظاهر آنها را تغییر می دهد.

کت‌ها معمولاً بیشتر از خط کمر کشیده نمی‌شوند و در مدل‌های مختلفی برای لباس‌های مردانه و زنانه وجود دارند.

عناصر زیادی از یک ژاکت وجود دارد که هر کدام هدف متفاوتی را انجام می دهند همه ژاکت ها دارای عناصر زیر نیستند و کاپشن های دوخته شده سفارشی ممکن است ویژگی ها یا ساختار منحصر به فردی داشته باشند.

کاپشن

پوسته لایه بیرونی ژاکت است و می تواند در رنگ ها و مواد مختلف باشد و ممکن است ضد آب یا مقاوم در برابر آب باشد.

آستر ماده ای است که در زیر لایه بیرونی ژاکت قرار دارد، که به لباس شکل می دهد و هر پرکننده اضافه شده را در کنار هم نگه می دارد.

فیلینگ ماده ای است که بین پوسته و آستر قرار می گیرد. پرکننده عایق را فراهم می کند و معمولاً از پرهای پایین یا پر مصنوعی ساخته می شود.

در سبک های خاصی از ژاکت ها، جیب هایی در قسمت سینه، جلو، یا در قسمت داخلی پایین یا بالای ژاکت اضافه می شود.

هود یک پوشش سر متصل به پشت یقه برخی از سبک های ژاکت است اصطلاحات کت و ژاکت اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند، اما تفاوت هایی بین دو لباس بیرونی وجود دارد:

قد ژاکت معمولاً به کمر یا باسن ختم می شود، مانند ژاکت بمب افکن، کت کت و شلوار یا مدل های کت جین. کت‌ها معمولاً تا وسط ران یا زیر زانو امتداد می‌یابند، مانند کت‌های بارانی سنتی، پارکاها، کت‌های ترنچ، کت‌های اتومبیل و کت‌های سخت.