کشاورزی می گوید با روغن موتور فرانکفورت توانسته آفت ها را دور کند

روغن موتور فرانکفورت عملکردهای مختلفی را در عملکرد صحیح موتور در طول زمان انجام می دهد موارد زیر مهمترین آنها هستند:

وظیفه اصلی روغن موتور روانکاری اجزای موتور است که دائماً با یکدیگر در تماس هستند در نتیجه اصطکاک کاهش می‌یابد که سایش و پارگی موتور را به حداقل می‌رساند.

دمای موتور به دلیل اصطکاک بین قطعات مکانیکی افزایش می‌یابد و انرژی در اثر احتراق از بین می‌رود مقداری روغن کاری توسط روغن موتور انجام می شود که به اتلاف گرما از طریق مدار روانکاری کمک می کند.

این مایع پشت سر هم با مایع خنک کننده عمل می کند که فقط قسمت های خاصی از موتور را خنک می کند.

با وجود وضعیت کمتر شناخته شده آن، ظرفیت تمیز کردن روغن موتور بسیار مهم است رسوبات میکروسکوپی در موتور جمع شده و معلق می مانند.

روغن

آنها ممکن است حاوی گرد و غبار یا بقایای احتراق باشند اگر روغن موتور نبود، باقیمانده آن باعث مسدود شدن موتور و اختلال در عملکرد آن می شد جریان روغن موتور این ناخالصی ها را به فیلتر روغن منتقل می کند و در آنجا به دام می افتد.

احتراق سوخت باعث تولید اسید خورنده می شود که می تواند باعث خوردگی اجزای فلزی در موتورها شود مواد شیمیایی اضافه شده به روان کننده های موتور مدرن به تعویق خوردگی کمک می کند.

از طرف دیگر، روغن موتور ممکن است با گذشت زمان و در معرض اکسیژن اکسید شود و ویژگی های جلوگیری از خوردگی خود را از دست بدهد در نتیجه، لازم است روغن موتور را به طور منظم پر کنید.

روغن موتور همچنین به بهبود آب بندی موتور، به ویژه آب بندی پیستون و سیلندر کمک می کند یک پوشش محافظ بین بخش های مختلف اعمال می شود و هر شکافی که ممکن است ظاهر شود را می پوشاند.

برای اینکه روغن موتور به طور کامل تمام اهداف خود را انجام دهد، مقدار روغن باید اغلب بررسی شود تا روغن در زمان مناسب تعویض شود روغن بیش از حد استفاده شده کارایی خود را از دست داده و موتور و اجزای آن را در معرض خطر قرار داده است.