کشف خیارشور شیشه نوشابه متعلق به دوره اشکانی در اصفهان

خیارشور شیشه نوشابه سبز تیره براق هستند و رشد می کنند تا میوه های 9 اینچی تولید کنند این ها را می توان به صورت خام یا ترشی خورد و مخصوصاً برای تهیه ترشی نان و کره مفید است.

این گونه در اسرائیل توسعه یافته است و در آمریکا محبوب می شود این خیارهای موروثی همچنین پارتنوکارپیک هستند، که آنها را برای رشد در داخل گلخانه یا حتی در طول زمستان در یک چادر سرپوشیده ایده آل می کند زیرا برای تشکیل میوه نیازی به گرده افشان نیست.

این واریته از نوع هیبریدی بیت آلفا است و دارای خصوصیات مشابهی است که در بالا ذکر شد احتیاط این است که این گونه برای میوه دادن به گرده افشان نیاز دارد.

طول این خیار انگلیسی به 12 تا 15 اینچ می رسد و بیشتر شبیه انواع خیارهای انگلیسی است که در فروشگاه های مواد غذایی پیدا می کنید این رقم بدون دانه دارای پوست نازک، دانه های بسیار کم و طعمی با طراوت است.

خیار

خیار در اندازه‌ها، شکل‌ها، رنگ‌ها و عادات رشد بسیار زیادی وجود دارد ترشی بوته در مقابل انگور در زیر به چند نوع منحصر به فرد خیار می پردازیم.

خیارهای سمی هم هست! اگرچه آنها را در نهالستان یا فروشگاه عرضه بذر محلی خود پیدا نخواهید کرد.

همانطور که از نام آن پیداست، این رقم میوه های بسیار بلند و اغلب منحنی تولید می کند. آنها می توانند در زمان بلوغ 18 اینچ طول داشته باشند این خیارهای موروثی از چین می آیند طعم ملایم، خیار بدون آروغ.

خیار لیمو از سال 1894 وجود داشته است این خیارها طعم ملایمی دارند و کمتر طعم تلخی دارند. این خیارهای گرد به اندازه توپ تنیس با پوست زرد کرمی هستند.

اگرچه خیار لیمو شبیه لیمو است اما طعم خیار کلاسیک دارد. خیار لیمو پوست نازکی دارد.

این از نظر فنی خیار نیست و در واقع خربزه است معمولاً به عنوان خربزه خیار آفریقایی یا خربزه شاخدار نیز شناخته می شود.

دارای پوست سیخ دار نارنجی روشن است اما داخل آن سبز با دانه های درشت است که شبیه دانه های خیار است طعم آن شبیه خیار است و به همین دلیل اغلب با آن رفتار می شود.

این رقم اصالتاً هندی است و با پوست نازک لکه‌ای قهوه‌ای، شبیه یک سیب‌زمینی کوچک است طعم آن ملایم و حتی لیمویی توصیف شده است.