کودکی با خوردن هلو حسن پور بیش فعال شد

پوست و گوشت هلو حسن پور سرشار از اسیدهای کافئیک و کاروتنوئیدها (آنتی اکسیدان) است طبق مطالعات انجام شده، اسیدهای کافئیک و کاروتنوئیدها دارای خواص ضد سرطانی هستند در نتیجه، خوردن میوه های هلو ممکن است به پیشگیری از سرطان کمک کند.

مقادیر ویتامین C، K1، پلی فنول ها و آنتی اکسیدان ها به بهبود سیستم ایمنی بدن کمک می کند ویتامین C به تسکین شرایط مختلف آلرژیک کمک می کند آنتی اکسیدان ها به ترمیم آسیب سلولی، جلوگیری از پیری و کاهش شانس سرطان کمک می کنند.

هلو همچنین سرشار از پلی فنول است، نوعی آنتی اکسیدان که رشد سلول های سرطانی را کاهش می دهد طبق مطالعات لوله آزمایش، همچنین به محدود کردن گسترش سلول های سرطانی در بدن کمک می کند.

یک مطالعه بر روی زنان یائسه نشان می دهد که زنانی که دو عدد هلو در روز مصرف می کنند، 41 درصد کمتر در معرض خطر ابتلا به سرطان سینه هستند.

هلو

کمبود ویتامین ها و مواد معدنی در بدن ممکن است منجر به ضعف بینایی شود. میوه هلو سرشار از ویتامین A، کاروتنوئیدها و بتاکاروتن است در نتیجه به بهبود بینایی کمک می کند کاروتنوئیدها و بتاکاروتن‌ها برای سلول‌های چشم، مسئول درک تصویر، ضروری هستند.

میوه هلو فاقد هرگونه کلسترول است بنابراین، به طور کلی، این یک میوه بسیار سالم است همچنین برای مقابله با افزایش کلسترول در خون بسیار مفید است.

از آنجایی که هلو سرشار از فیبر است، به دفع کلسترول اضافی از شریان ها کمک می کند و خطر گرفتگی رگ ها را کاهش می دهد.

یک رژیم غذایی سالم و سرشار از مواد مغذی برای دستیابی به پوستی سالم و درخشان ضروری است بنابراین، داشتن یک رژیم غذایی متعادل نیز حیاتی است.

گنجاندن هلو در رژیم غذایی می تواند به رسیدن به آن کمک کند مقدار بالای ویتامین C، K1 و آنتی اکسیدان های مختلف به محافظت از پوست در برابر آسیب های اکسیداتیو کمک می کند.

ویتامین K1 همچنین به محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش و استرس شیمیایی کمک می کند.

قرار گرفتن بیش از حد در معرض اشعه ماوراء بنفش ممکن است شانس ابتلا به سرطان پوست و سایر بیماری های پوستی را به دلیل UV-A و UV-B افزایش دهد.

ویتامین K به محافظت از پوست در برابر این اشعه ها کمک می کند در نتیجه احتمال ابتلا به این اختلالات را کاهش می دهد.