کیک مبتنی بر آب ماندگاری بیشتری داشت

کوکی ها و کیک بستنی شکلاتی لیوانی نیز از آب برای طعم خالص شکلاتی استفاده می کنند.

وقتی مولی کیک مبتنی بر آب را با کیک ساخته شده با شیر آزمایش کرد، نتایج واضح بود: آب، نه شیر، بهترین راه برای به دست آوردن حداکثر طعم شکلات بود.

به گفته مولی، وقتی آنها را در کنار هم قرار دهید، بسیار قابل توجه است.

او خاطرنشان می کند که تفاوت ها  کیک شکلاتی خیس اسفنجی به اندازه کافی ظریف هستند که اگر کیک ها را با هم نمی خورید، ممکن است طعم بهبود یافته را درک نکنید.

او تاکید می‌کند: اما اگر شما از طرفداران شکلات هستید، چه کسی طعم شکلاتی بیشتری نمی‌خواهد؟ هيچ كس.

به علاوه، یک امتیاز اضافی وجود داشت: کیک مبتنی بر آب ماندگاری بیشتری داشت.

این چیزی نیست که قابل درک نباشد مگر اینکه آنها را در کنار هم داشته باشید، اما در روز دوم، طعم کیک مبتنی بر آب قطعاً مانند روز اول بود، در حالی که کیک مبتنی بر شیر قبلاً کمی خشک‌تر بود. مولی بازگو می کند.

در نهایت، کیک بستنی یخچالی یک عنصر کوچک اما قدرتمند است که ظریف است، اما یک دستور غذا را بهبود می بخشد – که تفکر، مراقبت و جزئیاتی را نشان می دهد که آشپزخانه آزمایشی ما در هر جنبه ای از توسعه دستور غذا قرار می دهد.

قهوه در کیک شکلاتی چطور؟
اگر به دستور نهایی کیک پوند شکلاتی نگاهی بیندازید، خواهید دید که نه تنها نیاز به آب دارد، بلکه قهوه را نیز به عنوان یک گزینه فهرست می کند.

مولی توضیح می دهد: قهوه یک تقویت کننده طبیعی برای کیک بستنی کاراملی شکلات است.

اگر در اردوگاه شکلاتی هستید که طعم شکلات «موکا» را کمی بیشتر دوست دارید، قهوه را همراهی کنید، زیرا به تعمیق طعم شکلات کمک می‌کند. گفته می شود، هم آب و هم قهوه باعث می شوند طعم شکلات بیشتر از شیر بدرخشد.

برای انتخاب، به این فکر کنید که چه نوع طعم شکلاتی را می خواهید: آیا طعمی پیچیده و گرد با چند نت می خواهید؟ قهوه را انتخاب کنید آیا شکلات خالص و بدون تقلب می خواهید؟ آب بهترین گزینه شماست.

  • منابع: 
    1. Why we like water for chocolate (cake)
  • تبلیغات: 
    1. پشت پرده راز یکی از وزرای فاسد در کشوری مرموز
    2. با استفاده از انار می توان قد کودکان خود را افزایش دهید
    3. کدام چهره مشهور این خرما را هر روز می فروشد؟
    4. استفاده از آجر سفالی در تهیه تابلو فرش