دمپایی نایک اورجینال که به خاطر کفش های دویدن فوق العاده راحت معروف هستند، به همان اندازه لوکس و حمایت کننده هستند.

طراحی کلاسیک لغزنده، با گزینه های رنگی سرگرم کننده مانند صورتی روشن، جذاب و شیک به نظر می رسد آزمایش‌کننده ما می‌گوید بر خلاف سایر گزینه‌های لغزنده، اینها کشش کافی را برای پوشیدن روی تمام سطوح فراهم می‌کنند.

از آنجایی که آنها از پشم ساخته شده‌اند، هیچ روکش اضافه‌ای داخل آن وجود ندارد اما آزمایش‌کننده ما ادعا کرد که برای صبح‌ها و شب‌های سرد کاملاً گرم هستند.

او همچنین از اینکه دمپایی نایک اورجینال هنگام راه رفتن خیلی گرم نمی شود یا احساس سنگینی نمی کند، لذت می برد ما همچنین دوست داریم که این دمپایی ها از ضایعات پشم و پلی استر بازیافتی ساخته شده و به راحتی در ماشین لباسشویی تمیز شوند.

دمپایی

در تمام طول روز در داخل و خارج با این پاپوش های پشمی Shearling از Parachute گرم بمانید. قیچی دنج همراه با بالشتک داخلی فوم، اینها را برای کسانی که خمیر بیشتری برای خرج کردن دارند، گزینه ای کاملا گرم و دنج می کند.

آزمایش‌کننده ما متوجه شد که آنها می‌توانند ساعت‌ها در دمپایی نایک اورجینال بایستند و همچنان احساس راحتی و حمایت داشته باشند، بدون اینکه هیچ دوره‌ای شکسته شوند.

سبک کلوگ همیشه گرم ترین نیست، اما قیچی اضافه شده، تست کننده ما را برشته نگه می دارد، در حالی که هنوز قابل تنفس است.

با این حال، آنها خاطرنشان کردند که دمپایی نایک اورجینال کمی سنگین هستند، بنابراین پای آنها همیشه امن نمی ماند با این حال، این فضا برای پوشیدن جوراب باقی می‌گذارد که گرمای بیشتری نیز می‌افزاید.

کف دمپایی نایک اورجینال با لاستیک چسبنده پوشانده شده است، بنابراین می توانید پست ها را از بیرون بگیرید یا آن ها را روی عرشه خود بپوشید بدون اینکه پاهایتان مرطوب یا انگشتان پا یخ زده شوند.

این دمپایی با خز مصنوعی پوشانده شده است و دارای یک کفی متحرک قابل جابجایی است که از قوس بالایی پشتیبانی می کند و باعث می شود این دمپایی ها به اندازه کافی راحت باشند تا ساعت ها در یک زمان بپوشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *