ضخامت دستکش کف دوبل معمولاً بر حسب واحد میل می باشد که برابر با یک هزارم اینچ است. بنابراین، یک دستکش که 10 میل است، 0.010 اینچ ضخامت دارد.

یک دستکش ضخیم‌تر از یک دستکش نازک‌تر از همان ماده، محافظت بیشتری ایجاد می‌کند اما اغلب به قیمت حساسیت به لمس و مهارت.

دو دستکش را می توان برای افزایش کل زمان موفقیت یک دستکش خاص استفاده کرد اما این کار باعث افزایش خستگی و گرمای بیش از حد دست می شود و فقط برای کارهای کوتاه مدت توصیه می شود.

دستکشی که برای دست شما خیلی کوچک است بیش از حد کشیده می شود که به مواد فشار می آورد و محافظت کمتری از آن می کند.

 

دستکش

دستکشی که خیلی بزرگ است ممکن است مهارت را به خطر بیندازد و همچنین ممکن است در حین استفاده راحت تر آسیب ببیند برای انتخاب تناسب مناسب از نمودار اندازه سازنده استفاده کنید.

برداشتن دستکش باید با دقت انجام شود تا از تماس با قسمت بیرونی دستکش جلوگیری شود. این ویدیو از UCLA دو روش برای برداشتن صحیح دستکش را نشان می دهد.

دستکش های کثیف می توانند اشیاء و سطوح را آلوده کنند و بعداً شما را در معرض خطرات شیمیایی قرار دهند هنگامی که این اتفاق می افتد، می توانید ناخودآگاه در معرض خطرات شیمیایی قرار بگیرید.

اگر شما یک اثر حاد سلامتی را تجربه کنید، تعیین اینکه کدام ماده شیمیایی منبع قرار گرفتن در معرض آن بوده است دشوار است.

علاوه بر مشخصات مقاومت شیمیایی برتر، دلیل دیگری که از دستکش‌های نیتریل به جای لاتکس در آزمایشگاه‌های تحقیقاتی  استفاده می‌شود.

جلوگیری از حساسیت‌های پوستی است که می‌تواند توسط پروتئین‌های موجود در لاستیک لاتکس ایجاد شود با این حال، ممکن است برخی از افراد به شتاب دهنده ها (افزودنی های شیمیایی) در نیتریل حساس باشند.

نیتریل یک ماده لاستیکی مصنوعی است که مقاومت شیمیایی و سایشی را ارائه می دهد و یک ماده عمومی بسیار خوب برای دستکش است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *