محافظت از روفرشی ترک کشدار 6 متری خود پس از تمیز کردن آن فقط یک موضوع غرور نیست فرش کثیف نه تنها ظاهر بدی دارد، بلکه می تواند بو و مواد آلرژی زا را نیز در خود جای دهد اگر فرش خیس می‌شد، ممکن است در الیاف و حتی لایه‌های زیرین آن کپک یا کپک ایجاد شود.

پوشش محافظ لکه برای ترافیک عادی کار می کند با این حال، اگر نقاط خاص بدی دارید، مانند منطقه ای با ترافیک بسیار بالا یا منطقه ای که حیوان خانگی شما تصمیم گرفته است که متعلق به خودش باشد، به کمک بیشتری نیاز دارید.

محافظ‌های روفرشی که از پلاستیک یا وینیل ساخته شده‌اند، می‌توانند از ایجاد لکه جلوگیری کنند و از پاره شدن الیاف فرش و مبلمان و سایر وسایل جلوگیری کنند.

شما باید بر اساس نیاز خود یک محافظ فرش انتخاب کنید وزن و تعداد تردد و همچنین نوع تهدیدی که می خواهید روفرشی را در برابر آن محافظت کنید، همگی در انتخاب شما نقش دارند.

روفرشی

شاید شناخته شده ترین محافظ فرش، حصیر صندلی باشد این نوع محافظ یک مربع پلاستیکی است که در زیر صندلی های اداری قرار می گیرد تا به راحتی بچرخند.

حصیرها همچنین از روفرشی در برابر چرخ‌های روی صندلی‌ها محافظت می‌کنند و از فرورفتن چرخ‌ها در الیاف و ساییدگی آن‌ها جلوگیری می‌کنند این تشک ها می توانند سفت یا انعطاف پذیر باشند.

توجه داشته باشید که تشک های صندلی مخصوص روفرشی دارای میخ های کوچک و غیر تیز در قسمت زیرین هستند اینها مانع از سر خوردن حصیر روی فرش می شوند، اما می توانند آثار موقتی از خود به جای بگذارند.

این سوراخ های کوچک فضاهایی هستند که میخ ها بین الیاف فرش قرار می گیرند جاروبرقی باید از شر علائم خلاص شود.

همچنین توجه داشته باشید که هر دو نوع حصیر دارای لبه کوچکی هستند اگر هنگام راه رفتن به هم زدن، می توانید به لبه ضربه بزنید و زمین بخورید.

اگر نگران خطر زمین خوردن هستید و نگران ظاهر نیستید، می توانید نوار رنگی را در امتداد لبه قرار دهید تا شیب قابل مشاهده تری ایجاد کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *